Over de Media Ostriches

Net even anders…

De werknemers bij Media Ostrich werken niet op uurbasis, maar op productbasis. Wij geloven dat men zou moeten betalen voor een product en niet voor hoe veel tijd iemand kwijt is met het opleveren ervan, of het nu een website, een social media campagne of een logo is. Hierdoor wordt de klant nooit met onvoorziene kosten opgescheept en is het project zeker zoals de klant het voor ogen had. Ten slotte, wanneer er onvoorziene moeilijkheden optreden die niet voorzien waren in de oorspronkelijke offerte, kan de klant in onze ogen daarvoor niet aansprakelijk worden gehouden. Wij zullen mede dankzij deze manier van werken dan ook altijd de extra stap zetten voor onze klanten.

Wie zijn de Ostriches?

PAUL DECKERS

PAUL DECKERS

Google expert en grafisch vormgever

Achtergrond:
Universitair Communicatie- en Informatiewetenschappen, werkervaring als online marketeer.

Het Ostrich Netwerk

Het Ostrich Netwerk

Webhosting, drukwerk, bedrijfsvideo, applicatiebouw, vertalingen en meer

Het Ostrich Netwerk ondersteunt ons met alle services die je mogelijk maar kunt bedenken!

Bekijk ons netwerk

DON VERMEER

DON VERMEER

Technisch SEO'er en Webdeveloper

Achtergrond:
MBO Mediatechnologie en HBO Communicatie, werkervaring als webdeveloper/SEO Specialist.

Onze kernwaarden

Eerlijkheid.

Wij zijn eerlijk tegen onze klanten en verwachten dit ook van onze klanten. Wanneer iets niet haalbaar is, of te duur zal worden voor het beschikbare budget, of simpelweg geen goede beslissing zou zijn, dan krijgt u dat meteen van ons te horen.¬†Wij geloven niet in het meepraten met de klant om maar een opdracht binnen te slepen en meer betaald te krijgen. Nee, wij willen achter onze opdrachtgevers en projecten kunnen staan, en de enige manier om dit te doen is door eerlijk te zijn. Ook is dit niet altijd wat de klant zal willen horen. Verder zijn de prijzen gebaseerd op minimaal gerealiseerde uren in onze ervaring. Zo krijgt u dus echt een eerlijke prijs voor het product en vragen wij niet de volle ‘mep’ voor dingen die dit niet kosten.

Transparantie.

Daarnaast geloven wij ook dat een klant ten allen tijden inzage zou moeten hebben in de gegevens en prestaties van de geleverde producten. Daarom bieden bij altijd bij sociale media campagnes rapporten aan met de specifiek behaalde doelen en bij Google producten ten aller tijden de mogelijkheid om 24/7 met ons mee te kijken via Google Analytics. Bij het bouwen of optimaliseren van een website bouwen we deze site in een live-environment op Ostrichlab.nl. U kunt dan dus real-time meekijken met de vorderingen van uw website en ons meteen contacturen wanneer u graag iets anders zou willen zien gebeuren. Dit scheelt zowel de klant als ons een hoop extra werk en kopzorgen.

Fair Use Policy.

Wij gebruiken bij de oplevering van onze producten een zogenaamde “fair use policy”. Dit houdt in dat wij kleine updates en aanpassingen niet meteen zullen factureren, zolang hier geen misbruik van gemaakt wordt. Denk bijvoorbeeld aan vernieuwde¬†afbeeldingen, teksten op uw website, of aangepaste contactgegevens. U kunt ons deze gegevens mailen en dan passen wij dit kosteloos voor u aan binnen 72 uur. Zo is uw website altijd up-to date!

Passie.

Media Ostrich heeft bovendien een enorme passie voor alles wat met online vindbaarheid te maken heeft. Wij scholen onszelf constant bij en lezen talloze boeken, infographics, artikelen en dergelijke om altijd op de hoogte te zijn van de laatste trends, ontwikkelingen en mogelijkheden. Ten slotte wordt ons product/service er alleen maar beter van. Ook leiden wij mensen in ons vakgebied op en geven cursussen om iedereen in Nederland goed online vindbaar te maken.
Ten slotte gaan we hierdoor met zijn allen op vooruit.

Waarom neem je niet gewoon even contact op?

Pin It on Pinterest